Firefox 3.6 beta 1 edhe më i shpejt se tani


Versioni eksperimental i shfletuesit Firefox 3.6 i cili del këtë javë supozohet të jetë për një të katërtën herë me i shpejt në punë sesa versioni paraprak i tij.
Këtë javë do të duhej të paraqitej versionin eksperimental i Firefox 3.6 i cili sipas portalit Betanews është për saktësisht 22.78 për qind më i shpejt sesa versioni i tij i mëhershëm.Deri tek kjo përllogaritje precize ata kanë ardhur pasi që kanë matur ekzekutimin e JavaScript dhe hapjen më të shpejtë të faqeve. Sipas testeve të tyre, shfletuesi i ri i Mozillas është nëntë herë më i shpejtë sesa shfletuesi Internet Explorer 7 i Microsoftit i cili operon në sistemin operativ Vista Service Pack 2.Natyrisht, sipas testeve të njëjta, Chrome 3.0 është 15.85 herë më i shpejtë, e edhe shfletuesi Apple Safari 4 është pothuajse 15 herë më i shpejtë sesa Internet Explorer 7.

No comments:

Post a Comment